SOKOS HOTEL ROYAL

Vuosi täynnä videoita, tuloksia ja TikTok-hittejä! Rakensimme Royalin kanssa pitkäaikaisen sisältökumppanuuden, jossa yhdistyvät brändin näkyvyys, myynti ja työnantajamielikuva.

SOKOS HOTEL ROYAL

[ASIAKAS]

Sokos Hotel Royal

[VUOSI]

2024-2025

[PALVELU]

[Kategoria]

Case: Sokos Hotel Royal


Videomarkkinointi strategia, joka muutti hotellin näkyvyyden

Yhteistyön tavoite

Rakentaa hotellille vahva ja pitkäjänteinen läsnäolo sosiaalisessa mediassa, joka kasvattaa tunnettuutta, tuo lisää asiakkaita ja tekee Royalista helposti lähestyttävän — niin asiakkaille kuin uusille työntekijöillekin.


Suunnittelu ja strategia


Yhteistyö alkoi yksittäisistä videokampanjoista, joilla testattiin lyhytmuotoisen sisällön tehoa. Hyvien tulosten ansiosta projekti laajeni nopeasti:

  • 24-osainen joulukalenteri

  • 10 videon kuukausituotanto jatkunut jo yli puolen vuoden ajan

  • Brändivideon toteutus

  • Strategia, ideointi ja toteutus täysin Veykeen käsialaa


Sisällöt on suunnattu erityisesti 20–40-vuotiaille, jotka käyttävät hotellin ravintola-, majoitus- ja spa-palveluita. Tyylillisesti videot vaihtelevat näyttävistä mainosmaisista klipeistä trendaaviin TikTok-videoihin ja behind the scenes -pätkiin.


Tuotanto


  • Kuvaus hotellin tiloissa ja tapahtumissa

  • Henkilöstö mukana sisällöissä

  • Trendaavat formaatit, visuaalinen editointi ja someoptimoidut julkaisut

  • Uusin lisä: Royalin brändivideo


Tulokset


  • Tunnettuus: Asiakkaat tunnistavat henkilöstöä videoiden perusteella

  • Myynti: Tarjouksia ja kampanjoita myyty loppuun

  • Rekrytointi: Videosisällöt auttaneet houkuttelemaan uusia työntekijöitä


Yhteistyö Royalin kanssa on ollut yksi Veykeen kulmakivistä. Referenssi, jonka kautta on syntynyt useita uusia asiakkuuksia. Se todistaa, mitä tapahtuu, kun asiakas uskaltaa antaa meille tilaa luoda. Luottamus on mahdollistanut sisällön jatkuvan kehittämisen, ja yhteistyö jatkuu edelleen.

Otoksia yhteistyöstä

"Kiitos yhteistyöstä tähän mennessä – yhteistyö on ollut sujuvaa ja lopputulokset laadukkaita. Tiiminne otti hienosti koppia majoitus- ja ravintola-alasta ja keksi houkuttelevaa, alaan sopivaa sisältöä. Voin lämpimästi suositella teitä muille, joilla on videotarpeita."

Henriette Svanbäck, Markkinointivastaava, KPO Osuuskauppa

View Similar Projects