SOKOS HOTEL ROYAL
Vuosi täynnä videoita, tuloksia ja TikTok-hittejä! Rakensimme Royalin kanssa pitkäaikaisen sisältökumppanuuden, jossa yhdistyvät brändin näkyvyys, myynti ja työnantajamielikuva.
SOKOS HOTEL ROYAL
[ASIAKAS]
Sokos Hotel Royal
[VUOSI]
2024-2025
[PALVELU]
[Kategoria]
Case: Sokos Hotel Royal
Videomarkkinointi strategia, joka muutti hotellin näkyvyyden
Yhteistyön tavoite
Rakentaa hotellille vahva ja pitkäjänteinen läsnäolo sosiaalisessa mediassa, joka kasvattaa tunnettuutta, tuo lisää asiakkaita ja tekee Royalista helposti lähestyttävän — niin asiakkaille kuin uusille työntekijöillekin.
Suunnittelu ja strategia
Yhteistyö alkoi yksittäisistä videokampanjoista, joilla testattiin lyhytmuotoisen sisällön tehoa. Hyvien tulosten ansiosta projekti laajeni nopeasti:
24-osainen joulukalenteri
10 videon kuukausituotanto jatkunut jo yli puolen vuoden ajan
Brändivideon toteutus
Strategia, ideointi ja toteutus täysin Veykeen käsialaa
Sisällöt on suunnattu erityisesti 20–40-vuotiaille, jotka käyttävät hotellin ravintola-, majoitus- ja spa-palveluita. Tyylillisesti videot vaihtelevat näyttävistä mainosmaisista klipeistä trendaaviin TikTok-videoihin ja behind the scenes -pätkiin.
Tuotanto
Kuvaus hotellin tiloissa ja tapahtumissa
Henkilöstö mukana sisällöissä
Trendaavat formaatit, visuaalinen editointi ja someoptimoidut julkaisut
Uusin lisä: Royalin brändivideo
Tulokset
Tunnettuus: Asiakkaat tunnistavat henkilöstöä videoiden perusteella
Myynti: Tarjouksia ja kampanjoita myyty loppuun
Rekrytointi: Videosisällöt auttaneet houkuttelemaan uusia työntekijöitä
Yhteistyö Royalin kanssa on ollut yksi Veykeen kulmakivistä. Referenssi, jonka kautta on syntynyt useita uusia asiakkuuksia. Se todistaa, mitä tapahtuu, kun asiakas uskaltaa antaa meille tilaa luoda. Luottamus on mahdollistanut sisällön jatkuvan kehittämisen, ja yhteistyö jatkuu edelleen.
Otoksia yhteistyöstä
"Kiitos yhteistyöstä tähän mennessä – yhteistyö on ollut sujuvaa ja lopputulokset laadukkaita. Tiiminne otti hienosti koppia majoitus- ja ravintola-alasta ja keksi houkuttelevaa, alaan sopivaa sisältöä. Voin lämpimästi suositella teitä muille, joilla on videotarpeita."
Henriette Svanbäck, Markkinointivastaava, KPO Osuuskauppa