SOKOS HOTEL ROYAL

SOKOS HOTEL ROYAL

Vuosi täynnä videoita, tuloksia ja TikTok-hittejä! Rakensimme Royalin kanssa pitkäaikaisen sisältökumppanuuden, jossa yhdistyvät brändin näkyvyys, myynti ja työnantajamielikuva.

Vuosi täynnä videoita, tuloksia ja TikTok-hittejä! Rakensimme Royalin kanssa pitkäaikaisen sisältökumppanuuden, jossa yhdistyvät brändin näkyvyys, myynti ja työnantajamielikuva.

SOKOS HOTEL ROYAL

[ASIAKAS]

Sokos Hotel Royal

[VUOSI]

2024-2025

[PALVELUT]

Videomarkkinointi

[Kategoria]

Videomarkkinointi

Case: Sokos Hotel Royal

Pitkäjänteinen videostrategia, joka kasvattaa brändiä ja liiketoimintaa


Sokos Hotel Royalin ja Veykeen yhteistyö käynnistyi yksittäisistä kampanjoista, mutta hyvien tulosten myötä kasvoi nopeasti pitkäjänteiseksi kokonaisuudeksi. Yhteistyömme on jatkunut jo yli vuoden ja jatkuu edelleen aktiivisena.


Strategia ja toteutus

Royalin tavoitteena oli rakentaa vahva ja moderni some-läsnäolo, joka houkuttelee uusia asiakkaita ja tekee hotellista myös halutun työpaikan. Veykee on suunnitellut ja toteuttanut videostrategian, johon sisältyy mm.:


  • Jatkuva kuukausituotanto: 10 lyhytvideota kuukaudessa, yhteensä satoja tuhansia näyttökertoja eri kanavissa (TikTok, Instagram, Facebook).

  • Brändivideo, joka vahvistaa Royalin asemaa Vaasan keskustan johtavana hotellina.

  • Referenssi- ja haastatteluvideoita, joilla viestitään mm. vastuullisuudesta, kestävän kehityksen ratkaisuista sekä muista ajankohtaisista aiheista.

  • Sisältöjä myös hotellin ravintoloille (Rosso, Babista, Trattoria), joiden kampanjat on myyty loppuun videoiden avulla. Esimerkiksi Rosson ja Babistan 10 € kampanja vietiin käsistä somesisällön ansiosta.

  • Kampanjoiden tueksi on tuotettu myös äänimainos Vaasan jäähalliin, joka toi viesteille lisää tavoittavuutta.



Tulokset


  • Lyhytvideoiden avulla Royalin näkyvyys on noussut uudelle tasolle, asiakkaat tunnistavat henkilöstöä somen kautta.

  • Kampanjat ovat tuottaneet suoraa myyntiä: mm. hotellin aamiaistarjoukset ja ravintolakampanjat myytiin loppuun.

  • Rekrytointi on helpottunut: työnhakijat mainitsevat somesisällöt syyksi kiinnostua Royalista.

  • Brändi on vahvistunut: vastuullisuus- ja strategia-aiheiset sisällöt osoittavat, että Royal on moderni ja arvoiltaan kestävä toimija.



Johtopäätös

Royalin ja Veykeen yhteistyö on esimerkki siitä, mitä tapahtuu, kun markkinointia rakennetaan pitkäjänteisesti ja strategisesti. Videot tukevat sekä myyntiä että työnantajamielikuvaa, mutta myös viestivät arvoista ja vastuullisuudesta. Tuloksena on brändi, joka on sekä houkutteleva että uskottava. Yhteistyömme jatkuu edelleen, tavoitteena viedä Royalin näkyvyys yhä uudelle tasolle.



Lyhytvideoilla näkyvyyttä

Otoksia yhteistyöstä

"Kiitos yhteistyöstä tähän mennessä – yhteistyö on ollut sujuvaa ja lopputulokset laadukkaita. Tiiminne otti hienosti koppia majoitus- ja ravintola-alasta ja keksi houkuttelevaa, alaan sopivaa sisältöä. Voin lämpimästi suositella teitä muille, joilla on videotarpeita."

"Kiitos yhteistyöstä tähän mennessä – yhteistyö on ollut sujuvaa ja lopputulokset laadukkaita. Tiiminne otti hienosti koppia majoitus- ja ravintola-alasta ja keksi houkuttelevaa, alaan sopivaa sisältöä. Voin lämpimästi suositella teitä muille, joilla on videotarpeita."

Henriette Svanbäck, Markkinointivastaava, KPO Osuuskauppa

Henriette Svanbäck, Markkinointivastaava, KPO Osuuskauppa

Tsekkaa lisää referenssejä!