WARRIOR

WARRIOR

Kumppanuus, joka rakentaa brändiuskollisuutta – kentällä ja ruudulla

Kumppanuus, joka rakentaa brändiuskollisuutta – kentällä ja ruudulla

WARRIOR

[ASIAKAS]

Warrior Hockey Finland

[VUOSI]

2025

[PALVELUT]

Videomarkkinointi

[Kategoria]

Videomarkkinointi

Tavoite: Luoda tunnetta ja luottamusta, joka näkyy myynnissä


Warrior halusi vahvistaa brändinsä asemaa Suomessa – erityisesti nuorten jääkiekkoilijoiden ja heidän vanhempiensa keskuudessa. Kyse ei ollut vain logon näkyvyydestä, vaan halusta rakentaa syvempää yhteyttä, joka näkyy valinnoissa, käytössä ja puheessa.

Ostopäätöksiä tekevät usein vanhemmat, mutta brändiuskollisuus syntyy nuorena. Meidän tehtävämme oli tavoittaa molemmat.

Yhteistyö, joka on kehittynyt vuodesta toiseen


Yhteistyö alkoi jo viisi vuotta sitten, kun Warrior ja Joni “Pessi” Pesonen törmäsivät ensimmäisiin yhteisiin projekteihin. Aluksi somesisältöä, sitten mainoksia, tapahtumia ja brändikampanjoita. Nyt Veykee toimii Warriorin luotettuna videomarkkinointikumppanina – mukana ideoinnissa, tuotannossa ja strategisessa suunnittelussa.

Kyse ei ole yksittäisistä toimeksiannoista, vaan jatkuvasta yhteistyöstä, jossa brändiä rakennetaan pitkäjänteisesti.

Combainit, kampanjat ja kaukalot


Tähän mennessä olemme toteuttaneet:

Warrior Combine – Warriorin historian ensimmäinen oma Combine-tapahtuma. Me tuotimme tapahtuman koko markkinointikokonaisuuden: mainokset, tapahtumavideot ja lyhytvideot. Sisältö keräsi orgaanisesti kymmeniä tuhansia katseluita ja vahvisti Warriorin asemaa nuorten silmissä.

Back to Hockey – Paluukaukalo-kampanja, jossa muistutettiin, miltä tuntuu pukea varusteet kesätauon jälkeen. Tunne edellä, tulos mukana.

Jäähallimainonta & LED-videot – Toteutimme videomateriaaleja, joita on näytetty isosti suomalaisissa halleissa LED-seinillä ja jumputroneilla.

Sisältöjä jälleenmyyjien tueksi – Warriorin tuotteita myyvät sadat jälleenmyyjät ympäri Suomea. Olemme tuottaneet videoita ja somekampanjoita, joiden avulla myyjät saavat lisää näkyvyyttä ja vetoa.

Kaikki sisällöt on tehty brändin strategiaa tukien, orgaanisesti ja tehokkaasti.

Tuloksia, jotka tuntuvat – ja jäävät mieleen


Yhteistyön aikana Warrior on saanut laajaa näkyvyyttä somekanavissa, ja erityisesti lyhytvideot ovat vahvistaneet yhteyttä nuoriin pelaajiin. Samalla brändin uskottavuus vanhempien silmissä on kasvanut – mikä on ratkaisevaa ostopäätösten kannalta.

Tapahtumat, kuten Combine, ovat olleet paitsi viihdyttäviä, myös merkittäviä kokemuksia nuorille. Warriorin tavoitteet brändin ja yhteisön rakentamisesta ovat toteutuneet – ja yhteistyö jatkuu.

Kumppanuus, joka pelaa samalla kentällä


Warriorin myyntipäällikkö Teemu Numminen kuvasi yhteistyötä näin:

“Kaikki mitä me haluttiin, toteutettiin – ja vähän ekstraakin. Pessi pystyy tekemään kaiken mitä tarvitaan. Tosi energistä ja hienoa materiaalia. Luotetaan täysin.”


Kun kysyttiin, millainen lätkäpelaaja Veykee olisi, Teemun vastaus kiteytti paljon:

“Nuoria, energisiä… ehkä vielä ilman mestaruutta – mutta sekin tulee.”

Me rakennetaan sitä yhdessä. Tavoitteellisesti, tosissaan muttei totisesti.

Videoreferenssit

Lyhytvideoilla näkyvyyttä

Otoksia yhteistyöstä

"Saimme kaiken mitä halusimme - energistä ja hienoa materiaalia - ja extraakin."

"Saimme kaiken mitä halusimme - energistä ja hienoa materiaalia - ja extraakin."

Teemu Numminen, Myyntipäällikkö, Warrior Sports Finland

Teemu Numminen, Myyntipäällikkö, Warrior Sports Finland

Tsekkaa lisää referenssejä!